Becel, Flora, ProActiv en Blue Band in 95 landen onder hoede van UM
Na een internationale pitch kiest margarinefabrikant Upfield UM als haar global strategic partner en media agency.
Upfield is wereldwijd de grootste fabrikant van plantaardige producten en voert een aantal iconische margarine merken zoals Becel, Flora, ProActiv en Blue Band in 95 landen.
Tracy Stallard, Upfields hoofd Connections & Innovation Europe: "Het UM-team deelt dezelfde mentaliteit waarbij wetenschap en data centraal staan in de aanpak. Met hun creativiteit en passie om onze producten onmisbaar te maken in elke keuken ter wereld, hebben zij indruk op ons gemaakt. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking ons gaat helpen impactvolle connectie-strategieën te realiseren.”
Carolien van ’t Hek, CEO UM Nederland: “Vanzelfsprekend zijn we erg blij en trots dat Upfield voor ons heeft gekozen! We kijken ernaar uit om met hen samen te werken in een periode van exponentiële groei, waarbij we ze helpen zowel trouwe consumenten als nieuwe doelgroepen op authentieke manieren te bereiken. Upfield voert prachtige merken die al een iconische status hebben, maar steeds relevanter worden in een wereld waarin een duurzame lifestyle zo cruciaal is voor onze toekomst.”