Beerends creatief directeur .bone

12-03-2010 (09:59) - Bureaus

Interactief reclamebureau .bone heeft Rogier Beerends aangesteld als creatief directeur. Na jarenlang als senior copywriter te hebben gewerkt was dit de logische volgende stap. Vanaf heden voert hij samen met Joost van Liemt de creatieve directie.

Beerends, al tien jaar actief in de interactieve wereld: Destijds stapte ik middenin de bubble. Bij .bone heb ik het medium volwassen zien worden en zien uitgroeien tot het eerste medium waarbij de macht écht en (bijna) volledig bij de consument ligt. Het gaat nu om de klik in figuurlijke zin.

Daar ligt wat Beerends betreft dan ook de belangrijkste uitdaging: Het online medium blijft zich razendsnel doorontwikkelen. En daarmee ook het gedrag en de behoeftes van consumenten. .bone is goed in luisteren naar de consument. Om het luisteren ook in de toekomst om te kunnen zetten in effectieve campagnes zullen we meer dan ooit één oor aan de grond moeten houden.


Reacties

Ik zou nog geen brood van hem kopen. Zoek eens op rogier beerends tickets in google.nl wat een bullshit
maat @ 28-04-2011 19:58 uur

Media

Marketing

Economisch