Being There start Being Here

12-12-2022 (17:08) - Bureaus

Being There gaat zich de komende /jd verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communica/e met een nieuw label: Being Here. Twee jaar geleden scherpte Being There haar posi/onering al aan naar inside/outside crea/ve agency, maar met Being Here gaat het bureau daar nu nog een stapje verder in.

Edward Stolze (oprichter|strategy director Being There): 'De afgelopen twee jaar zijn we ?ink gegroeid op het vlak van interne communicatie, met creatief werk voor organisaties als ABN AMRO, Eneco, KLM, Heineken, Florius, Signify, Levi's, MiPo en meer. Net als bij onze externe campagnes is creativiteit een heel belangrijk wapen, maar het proces, de dynamiek, het tempo en de soort teams zijn net even anders. Om onze klanten daar nog beter in te bedienen en verder te kunnen groeien halen we de boel nog wat nadrukkelijker uit elkaar met Being There en Being Here. Iemand enthousiasmeren voor de nieuwe kernwaarden, merkkompas of het intranet is een stuk complexer dan iemand fan maken van je nieuwe sneaker.'

Stef Jongenelen (CreaDef Directeur bij Being There): 'Het tijdperk van de werknemer is aangebroken. Steeds meer merken beginnen dit te bese?en. Het is de hoogste tijd om jezelf aan de binnenkant net zo hard van je beste kant te laten zien, als aan de buitenkant.'

Being There is en blijft actief op gebied van ontwikkelen van merk -en activatie concepten voor opdrachgevers als  RTL Nieuws, Unox, Koopmans, Qredits, Dr Oetker, Eneco en Florius.

 


Media

Marketing

Economisch