BGood Agency verbindt Purpose en Profit
Hoe kunnen bedrijven een bedrijfscultuur creëren die duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid omarmt, terwijl tegelijkertijd winstgevendheid wordt gestimuleerd? Die vraag beantwoorden creatief marketeer Allain Silbernberg en acteur en media-ondernemer Joost Buitenweg met hun bureau BGood Agency.
BGood Agency maakt de route naar het verbinden van profit en purpose praktisch. Door inzet van slimme technologie wordt snel gemeten waar de organisatie echt staat. Zodra dit inzichtelijk is, helpt BGood met het ontwikkelen van duidelijke proposities voor producten of diensten, het opzetten van concrete actieplannen en het creëren van impactvolle cross-mediale campagnes.
Buitenweg: “Wij gaan bedrijven helpen het evenwicht te vinden en te behouden bij het definiëren en uitvoeren van hun maatschappelijke missie. Dat doen we met het ontwikkelen van strategieën die niet alleen winst genereren, maar ook een positieve impact hebben op de samenleving en het milieu”.