Bolletje kiest Havas Media

06-07-2022 (22:04) - Bureaus

Na Havas Lemz mag nu ook Havas Media aan de slag voor Bolletje. De samenwerking kwam tot stand op voorzet van Havas Lemz die al langer succesvol creatie maakt voor Bolletje.
 
De werkzaamheden behelzen de volle breedte van mediastrategie tot media inkoop met daarnaast de verantwoordelijkheden onderzoek en community management. Dit alles wordt gedaan in een geïntegreerde aanpak met Havas Lemz.

Dennis Berg (Bolletje): “De tijd van creatie voor TV commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij. Daar ben ik van overtuigd. Alle kanalen, doelgroepen (en momenten) hebben een eigen aanpak nodig. Dan heb je een geïntegreerd team nodig dat direct deze vertaalslag kan maken. Daarom hebben we voor een volledige samenwerking met Havas gekozen. Daarnaast hou ik er van dat de mensen bij het bureau je durven uit te dagen!”

Klaartje Kuypers
(Havas Media): “Je krijgt altijd een glimlach op je gezicht van het Bolletje merk. Het is echt een love brand. Een klant die dus serieus investeert in haar merk. En natuurlijk is het super om dit samen te doen met Havas Lemz, waardoor we lekker kort schakelen.” 

Media

Marketing

Economisch