BORN05 als lead agency aan de slag voor ZEKUR
Digital Branding Agency BORN05 gaat als lead agency aan de slag voor ZEKUR met het ontwikkelen en uitrollen van een merkstrategie en nieuwe positionering.
ZEKUR - verzekeringen voor o.a. zorg, wonen, auto en zzp tegen een scherp tarief - zocht een bureau dat strategisch advies kan combineren met onderscheidend brand design, campagnevoering en digitale producten en services, en kwam uit bij BORN05. Het merkbureau gaat eerst aan de slag met een nieuwe merkstrategie, van waaruit de nieuwe positionering zich laat vertalen in alle communicatie-uitingen. De eerste resultaten zijn in Q1 2023 zichtbaar.
Bekendheid en betrouwbaarheid
Janneke Kloosterman, Brand, Marketing & Communications Specialist bij ZEKUR: “ZEKUR moet op een toekomstbestendige manier geherpositioneerd worden. Verzekeringen en ook andere financiële proposities moeten in dit merkconcept passen. De nieuwe positionering en daaruitvolgende campagnes moeten de bekendheid en betrouwbaarheid van het merk ZEKUR vergroten. We kijken hierbij enorm uit naar de samenwerking met BORN05.”
Bestendige positionering
Harm Balvers, Head of Strategy & Programs bij BORN05: “ZEKUR is een interessant en eigenwijs merk, maar wel een echte prijsvechter. Samen met ZEKUR gaan we een bestendige positionering ontwikkelen - gericht op de toegevoegde waarde van ZEKUR - die zich laat vertalen in campagnes, content en digitale proposities. Een samenwerking waar wij heel enthousiast van worden.”