Bravoure schaalt creatief op met komst Remco Frank
Bravoure, strategisch digitaal bureau in Amsterdam, versterkt hun team met de komst van Remco Frank (46) als Creative Director.
Remco zal zich richten op het verder doorzetten van de creatieve koers en groei die Bravoure als bureau voor ogen heeft, samen met managing partner Kim Krauwel.
Remco heeft uitgebreide ervaring in transitietrajecten en heeft onder andere gewerkt bij MediaMonks en iO Digital.
Creatief opschalen
Kim Krauwel, managing director bij Bravoure: “De keuze om creatief op te schalen is strategisch. Om de kwaliteit te bewaken en tegelijkertijd onze groeiambities te behalen, zowel in Nederland als internationaal, is de waarborging van creatie & strategie binnen Bravoure cruciaal. De kansen liggen er en projecten worden steeds groter. Met de komst van Remco zijn we verzekerd van een sterke basis om creatie en strategie naar een volgend niveau tillen. Ik kijk er naar uit om zijn visie terug te zien in ons dagelijks werk.”
Remco Frank: “Bravoure heeft mij altijd geïntrigeerd als een van de weinige Nederlandse digitale bureaus die continue superieure creativiteit brengt. Met de groeiende focus van Bravoure op bestendige digitale strategie neemt het opnieuw het voortouw in het online landschap. Ik ben verheugd om samen met Kim en de teams bij te kunnen dragen aan deze duurzame transitie.”