BS Toys kiest #spon Influencer Marketing

10-04-2024 (10:35) - Bureaus

BS Toys gaat samenwerken met #spon Influencer Marketing. Met deze samenwerking gaat BS Toys voor het eerst influencer marketing grootschalig inzetten. Ze hopen hiermee hun bereik onder diverse doelgroepen te vergroten en ook hun merkidentiteit te versterken.

BS Toys staat voor innovatief en educatief speelgoed. Als missie wil het merk kinderen aanmoedigen om zonder scherm te spelen dat creativiteit en actief bewegen bevordert. Om dit te verspreiden gaan ze samenwerken met #spon om op een unieke manier dit verhaal aan een breder publiek te brengen. #spon heeft eerder met merken zoals SodaStream, Asmodee en Canon gewerkt.

Koen Dulfer en Eelco Kingma, eigenaren en medeoprichters #spon Influencer Marketing, zijn enthousiast over de samenwerking: “Dit is een unieke kans om om merkverhalen op een authentieke en boeiende manier te vertellen te demonstreren."
 


Media

Marketing

Economisch