Bureau Loos aan de slag voor CHE en poppodium Doornroosje

18-03-2022 (09:00) - Bureaus

Na een bureauoriëntatie is Bureau Loos onlangs aan de slag gegaan voor de CHE (Christelijke Hogeschool Ede). Het bureau gaat de hogeschool ondersteunen bij haar wervingscampagnes voor Open Dagen (waarvan de eerste campagne op dit moment zichtbaar is) en bij de profilering en branding van de CHE in brede zin.
 
Peter van Leeuwen, Manager Marketing & Communicatie a.i. bij CHE, vertelt: De hogeschool is blij in Bureau Loos een partner te hebben gevonden, die ons helpt bij de ontwikkeling van creatieve en effectieve campagnes, op basis van een scherpe merkessentie. Het creatieve bureau werkt nauw samen met ons marketingteam, op gebied van strategische vraagstukken, maar ook in de praktische uitvoering.
 
Tijdens de pandemie verwelkomde Bureau Loos ook het Nijmeegse poppodium Doornroosje als klant. Nu de deuren eindelijk weer open mogen, wordt ook de campagne die het bureau ontwikkelde, uitgevoerd en binnenkort gelanceerd.
 

Media

Marketing

Economisch