Bureaus voor live-ervaringen bundelen krachten in GoodFellows

16-05-2023 (08:00) - Bureaus

TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers bundelen hun krachten in GoodFellows, en daarmee koploper worden op het gebied van live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten.

Niels Markensteijn, Norbert Chevalier en Jan Paul de Wildt zijn de initiatiefnemers achter het gelanceerde collectief.

Evenementen

Gezamenlijk zijn de bureaus in staat om strategie, creatie en productie rondom live-ervaring te faciliteren. De bureaus zijn mede-organisator van of nauw betrokken bij evenementen als het KLM Open (golf), EK’s en WK’s, de Dutch Grand Prix en concepten als Huis van Oranje en Olympic Festival. Ze ontwikkelen merkactivaties voor klanten als NS, VodafoneZiggo, Nespresso, HBOMax en Holland Casino. En ze leveren diensten voor evenementen als het ABN AMRO Open Tennis, de Zwarte Cross en het Eurovisie Songfestival.

Zelfstandige labels

“De Fellows blijven zelfstandige bureaus met eigen labels, klanten en management”, verklaart Niels Markensteijn, partner van TIG Sports. “Door de samenwerking wordt het makkelijker om klanten een breder dienstenpakket aan te bieden. Ook betekent bundeling efficiency, ontzorging, een groter netwerk en meer slagkracht om grotere en diversere projecten aan te nemen. Door de netwerkorganisatie kunnen de Fellows doen waar ze het best in zijn: mensen verbinden door samen de allerbeste live-concepten te ontwikkelen.” Norbert Chevalier, partner van TIG Sports af. “We gaan op zoek naar kwalitatieve uitbreiding van ons netwerk met ondernemende partijen die bewezen meerwaarde hebben en die een logische aanvulling vormen op de bestaande diensten van GoodFellows."  

Foto v.l.n.r: Jan Paul de Wildt, Norbert Chevalier en Niels Markensteijn.


Media

Marketing

Economisch