ByBP en DRIVIN lanceren creatief sportmarketingbureau Goalden
Per 3 oktober 2023 bundelen sportmarketingbureau ByBP (8 FTE) en digital marketing bureau DRIIVN (55 FTE) hun krachten met de lancering van Goalden, een creatief en Gen-Z gefocust sportmarketingbureau.
DRIIVN heeft een 50% belang verworven in ByBP, dat geleid wordt door Olympiërs en oud-internationals Billy Bakker en Mirco Pruyser. Vanaf vandaag zal ByBP verder gaan onder de naam Goalden. Bij Goalden ligt de oorsprong in de passie en vastberadenheid van topsporters die altijd voor goud gaan. Er wordt altijd gestreefd naar excellentie en het najagen van doelen met een enorme vastberadenheid. De nieuwe naam Goalden weerspiegelt niet alleen de ambitie om te winnen, maar ook de toewijding aan het leveren van topprestaties voor de klanten.
De fusie
De fusie creëert een team dat in staat is om sportmarketingcampagnes te ontwerpen en uit te voeren. Goalden is gepositioneerd als een full-service sportmarketingbureau dat merken, verenigingen en bonden helpt hun doelen te bereiken door middel van creatieve, digitale en resultaatgericht werk. Met een gedeelde passie voor sport en marketing kijken de oprichters van Goalden ernaar uit om deze nieuwe fase in te gaan. "Samen kunnen we merken naar ongekende hoogten stuwen en Gen Z op een manier aanspreken die niemand anders kan. Door authentieke connecties te creëren en inspirerende verhalen te vertellen, laten we niet alleen merken groeien, maar creëren ook een blijvende impact op de manier waarop merken en nieuwe generaties met elkaar omgaan’’, aldus Mirco Pruyser.
v.l.n.r. Mirco Pruyser, Ankelein Baardemans, Sem Zijlstra, Daniela Wollgarten, Billy Bakker