CapeRock ontwikkelt merkidentiteit en pay-off INGEN HOUSZ
Motion branding agency CapeRock creëerde de nieuwe merkidentiteit voor INGEN HOUSZ, marktleider op het gebied van durfkapitaal advocaten. De nieuwe pay-off, 'Shaping the new economy', omvat de essentie van hun merk als vertrouwde adviseurs in het domein van risicokapitaal voor ondernemers.
De nieuwe merkidentiteit richt zich op INGEN HOUSZ’ positie in de markt, waarbij de expertise van de juridische professionals onderstreept en tegelijkertijd de menselijke benadering geaccentueerd wordt.
Merkidentitieit
Matthijs Ingen-Housz, oprichter van INGEN HOUSZ: 'CapeRock heeft ons geholpen met het ontwikkelen van een onderscheidende en pakkende merkidentiteit, die perfect aansluit bij wie we zijn en waar we voor staan.’ De rebranding manifesteert een strakker logo, fris kleurenpalet en zakelijk lettertype, die de ambitie en jarenlange ervaring van het advocatenkantoor INGEN HOUSZ weerspiegelen. Hun nieuwe identiteit komt naar voren via digitale communicatie, de op maat gemaakte website, social media en documentatie, versterkt door subtiele motion branding voor extra visuele impact.