Ceasar Groep kiest LaCommunidad

13-05-2008 (09:59) - Bureaus

Na een korte bureauoriëntatie heeft de Caesar Groep de interactieve communicatieactiviteiten bij LaComunidad ondergebracht. Als eerste opdracht heeft het Amsterdamse digital branding agency een wervingscampagne ontwikkeld voor de Utrechtse ICT-dienstverlener. In de krappe ICT-arbeidsmarkt heeft de Caesar Groep, met nu ruim 300 medewerkers, een continue instroom nodig van nieuwe specialisten. Om de wervingsdoelstellingen te realiseren doet de Caesar Groep een beroep op LaComunidad dat de interactieve game Caesar's Code bedacht - een verwijzing naar de Romeinse keizer Julius Caesar, de grondlegger van de cryptologie. Op de website www.caesarscode.nl worden ICT-specialisten uitgedaagd een beveiligingscode te kraken en maakt de doelgroep tegelijkertijd kennis met de USP's van de Caesar Groep. De online game wordt crossmediaal aangejaagd via online advertising, natural seeding in de blogosfeer, buzz pr, aanwezigheid op events en een virale applicatie waarmee medewerkers van de Caesar Groep als ambassadeurs kunnen fungeren voor de campagne.

Media

Marketing

Economisch