Charly PR verwelkomt Mongools kasjmiermerk GOBI als klant
Charly PR kondigt aan dat het GOBI Cashmere als klant verwelkomt. Het bureau voor geïntegreerde corporate en consumer communicatie gaat het grootste Mongoolse kasjmiermerk helpen om te groeien in de voor het merk relatief nieuwe Benelux-markt.
Een maand geleden lanceerde GOBI met zijn Benelux-website, wat betekent dat we massaal aan de slag mogen om onze kledingkast om te toveren tot een waar ‘Kasjmier Walhalla’. GOBI lanceert vanaf september een aantal nieuwe collecties die een visuele lust zijn voor het oog en je lichaam omhullen met een ongekend gevoel van comfort en zachtheid. Elke ontwerplijn is doordrenkt met esthetische pracht en vakmanschap en is daardoor een feest om te aanschouwen.
Lokale Herders
Karolien Hessels, managing director Benelux bij Charly PR: “Als allereerste PR-bureau in de Benelux voor GOBI gaan we de visie en creativiteit van GOBI Cashmere ondersteunen en laten groeien in de hele Benelux, in de eerste plaats via onze earned PR-expertise. We trappen deze samenwerking af met veel energie en bewondering voor het mooie verhaal achter de kledingfabrikant, waarin kwaliteit, stijl, traditie, betaalbaarheid en harmonie met de natuur centraal staan. Zo werkt GOBI Cashmere samen met lokale herders die al duizenden jaren op de uitgestrekte steppe wonen, en laat zo die unieke traditie van Mongoolse nomaden floreren. Dat biedt zoveel invalshoeken voor verhalen die mensen inspireren dat we er enorm naar uitkijken om sterke en blijvende impact voor GOBI te maken.”
Creatief denken en samenwerkingen
Amarsaikhan Baatarsaikhan, Chief Growth & Strategy Officer (GOBI Joint Stock Company): "Bij GOBI Cashmere geloven we in de kracht van creatief denken en samenwerking. Daarom zijn we met Charly PR in zee gegaan, de referentie op het vlak van geïntegreerde corporate en consumer communicatie in de Benelux. Met 30 jaar ervaring levert Charly PR de expertise waar we naar op zoek waren. Samen beginnen we aan een spannende reis waarbij we via de juiste verhalen diepe verbindingen met ons doelpubliek gaan creëren."