Colourcake breidt directie uit met Melanie Harland als COO

13-09-2024 (09:30) - Bureaus

Per 1 september treedt Melanie Harland toe als Chief Operating Officer bij Colourcake. Met haar jarenlange ervaring als Global Operations Director bij zowel fashion brands (onder meer Tommy Hilfiger) als bij internationale bureaus als Wieden+Kennedy, Ogilvy en DDB, is Melanie de juiste persoon om de groei van Colourcake intern te begeleiden en de organisatie verder te professionaliseren.

Robert Chevalier, directeur Colourcake: 'We kennen Melanie al meer dan 20 jaar. In haar tijd bij Wieden & Kennedy en later bij Tommy Hilfiger hebben we zeer intensief samengewerkt, en met succes. De groei die we hebben doorgemaakt heeft ons vorig jaar gedwongen om onze organisatie en de ‘way we work’ opnieuw te bekijken. Met de introductie van de cellen Create, Produce en Care (resp. contentcreatie, content/print-productie en content-management & -tech) hebben we ons nog meer kunnen richten op de specifieke talenten binnen ons team, en de manier waarop deze aansluiten bij de veranderende vraag van onze klanten. Met de komst van Melanie gaan we de volgende fase van professionalisering en groei in.'

Melanie Harland: 'Having worked with the management team at Colourcake on both lead agency and client side for many years I’ve experienced the Colourcake’s high energy, high quality work, dependable delivery, make anything happen and be NICE about it attitude. For me, operations is about creating a people driven process so I’m excited to be part of this vibrant team to evolve the business to a truly seamless creative operation that is trusted and a joy to work with. We are going to have fun AND work!'

 


Media

Marketing

Economisch