Contentagency LVB overgenomen door iO

16-06-2022 (10:29) - Bureaus

Het in Amersfoort gevestigde LVB is overgenomen door iO en gaat deel uitmaken van iO campus in Utrecht. Verder gaan met LVB stelt iO in staat de gewenste end-to-end propositie nog beter waar te maken, aldus CEO Pieter Janssens.
 
Aart Lensink, oprichter LVB: "Als bureau bestaan we sinds 1996. Wij zijn fan van de lange termijn. Grote, duurzame successen boek je door te kijken naar de lange termijn. Dat komt terug in onze visie op merken bouwen. Sustainable brands met een sterk competitief voordeel bouw je stap voor stap. Vanuit een heldere strategie kun je jaar in jaar uit creatieve accenten leggen. Voor onszelf als bureau hebben we ook altijd de lange termijn voor ogen gehouden. In iO hebben we een partij gevonden die ijzersterk is in het ontwikkelen van digitale ecosystemen voor bedrijven en merken om duurzaam te groeien. Wij geloven dat dit essentieel is om merken te bouwen die waardevol blijven."
 
Pieter Janssens: "iO wil klanten laten excelleren in de domeinen strategie, content en creatie, marketing en technologie. Niet alleen brengt LVB een unieke visie op merkenbouwen in, maar óók versterking op het gebied van video, brand publishing en geïntegreerde merkcampagnes. Bovendien is LVB ijzersterk in onder andere de financiële en publieke sector. Bij elkaar opgeteld zien we zoveel kansen op gezamenlijke groei en profijt voor klanten dat we vol overtuiging samen verder gaan."
 

Campus Utrecht

Aart Lensink en zijn drie mede-ondernemers bij LVB blijven fulltime actief. LVB wordt onderdeel van campus Utrecht, dat eind van dit jaar naar een gloednieuwe locatie verhuist in het oude warenhuis van V&D op Hoog Catharijne. Samen met de ongeveer zestig marketingprofessionals van LVB zullen ongeveer tweehonderd specialisten van daaruit opdrachtgevers bedienen. iO heeft in Nederland vergelijkbare end-to-end campussen in Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Den Bosch en daarbuiten in Göteborg, Stockholm, Sofia, Antwerpen, Brussel, Gent en Herentals. 
 
Van links naar rechts: Aart Lensink (LVB), Jean-Paul Absil (LVB), Marieke Hogeterp (LVB), Brian Hirman (iO) en Coen Huibers (LVB)

Media

Marketing

Economisch