Contentbureau R&Z sluit zich aan bij Only

11-01-2024 (10:50) - Bureaus

Only creative entrepreneurs breidt verder uit met de toevoeging van het Nijmeegse contentbureau R&Z Content Makers. Het bureau is gespecialiseerd in copywriting, bedrijfsjournalistiek en het produceren van podcasts.

R&Z blijft opereren vanuit de huidige naam, met hetzelfde team en vanaf de huidige locatie in Nijmegen. Oprichter René Ravestein gaat een actieve rol spelen in het verder uitbouwen van de contenttak van Only.

Content van A tot Z

Met redactionele expertise en inhoudelijke kennis als vertrekpunten bedenkt en maakt R&Z blogreeksen, whitepapers, speeches, jaarverslagen, video’s, visuals en campagnes. Naast deze reguliere contentdiensten ontwikkelt R&Z podcasts, begeleidt het organisaties bij aanbestedingen op redactioneel vlak en heeft het een boekenuitgeverij voor de zakelijke markt, genaamd R&Z Boeken. Deze werkzaamheden voert R&Z uit voor kennisintensieve B2B-organisaties, met daarbij de focus op thought leadership (extern) en overdracht van informatie (intern). 

Full-service

Frans de Vries, CEO van Only creative entrepreneurs: “We bouwen sinds begin 2022 met veel plezier aan een full-service digital marketingnetwerk. De komst van R&Z helpt ons om nog sterker in te zetten op complexe inhoud, grotere maatschappelijke thema’s en specifieke domeinkennis. Om nog meer uit onze contenttak te halen, werken R&Z en Schrijf-Schrijf, één van onze andere contentteams, intensief samen. We geloven immers dat één plus één veel meer dan twee is. Daarom kijken we altijd hoe we met de teams nét dat stapje extra kunnen zetten voor onze klanten.”

René Ravestein, oprichter van R&Z: “We zijn ontzettend blij dat we ons bij de community van creative entrepreneurs mogen voegen. In deze nieuwe samenstelling blijven we doen wat we altijd hebben gedaan: ijzersterke content maken, met de inhoud als vertrekpunt. Tegelijkertijd kunnen we onze klanten dankzij Only voortaan veel meer, zo niet alles, bieden op het gebied van strategie, technologie en creativiteit. We kijken ernaar uit om met de andere teams samen te werken en onze rol als supplier en regievoerder op het gebied van content verder te verstevigen.” 


Media

Marketing

Economisch