Cultuurcentrum Nieuwe Veste kiest The Cre8ion.Lab als partner digitale transitie
De komende jaren gaan The Cre8ion.Lab aan de slag met de digitale transitie van Nieuwe Veste.
Als eerste wordt begonnen met de bouw van de nieuwe website voor Nieuwe Veste. Die zal volgens planning in de lente van 2024 live gaan. The Cre8ion.Lab heeft de Europese aanbesteding gewonnen die Nieuwe Veste voor de digitale transitie had uitgeschreven. Nieuwe Veste is blij met deze winnende partij. The Cre8ion.Lab heeft veel ervaring in de cultuursector. Het digital agency uit Den Bosch werkt al langer voor een groot aantal culturele instellingen in Nederland waaronder Pinkpop, Forum Groningen, C. in Haarlemmermeer en een aantal bibliotheken, zoals Theek5 in Oosterhout.
Start bouw
Binnenkort wordt gestart met de bouw van een nieuwe website en online platform voor Nieuwe Veste. Daarop wordt alle dienstverlening van Nieuwe Veste gebundeld en overzichtelijk gepresenteerd. Een platform waar men online terecht kan voor de bibliotheekcatalogus, een volledig overzicht van alle lessen en cursussen en informatie over de Makersbase, Digi-Taalhuis, stadsprogrammering en Kunst en Cultuur op School. Na de lancering van de nieuwe website voor Nieuwe Veste wordt doorgebouwd naar een platform voor het doen en beleven van amateurkunst
in de stad Breda.
Cultuursector
The Cre8ion.Lab maakt als creative agency van merken een beleving. Met pure chemie tussen mensen en merken werkt The Cre8ion.Lab al ruim 23 jaar op strategisch, creatief en technisch gebied aan reclame en communicatie. Het bureau is sector-overstijgend en werkt voor de meest uiteenlopende merken in zowel B2B als B2C waaronder BrandLoyalty, Albert Heijn, Bolletje, Orangebag, Push Sports en Schouwburg Concertzaal Tilburg.