D&B Eventmarketing en FX Agency vormen groep Daymakers
Daymakers is de nieuw gevormde groep waar D&B Eventmarketing en FX Agency onderdeel van uitmaken. Daymakers fungeert als ‘flagshipstore’ van waaruit campagnes worden gecreëerd waar live en digitale belevingen elkaar versterken om impact te maken.
Op daymakers.group wordt duidelijk dat het doel van de groep is om series van momenten te creëren die mensen samenbrengen, raken en aanzetten tot actie. Zonder grens tussen de fysieke en digitale wereld. De nieuwe bureaugroep denkt hiermee een oplossing te hebben voor haar opdrachtgevers die steeds meer op zoek zijn naar echte verbinding met hun stakeholders.
FX Agency en D&B Eventmarketing blijven zelfstandig opereren, maar behoren tot dezelfde groep die vanaf vandaag Daymakers heet. Vanuit Daymakers zal het gezamenlijke beeld van de toekomst verder vorm worden gegeven en kunnen gezamenlijke projecten opgepakt worden.
“Vanuit Daymakers kunnen we het overkoepelende verhaal en onze visie op de toekomst realiseren. Een toekomst waar de grenzen tussen live en digital verdwijnen. Zo helpen we onze opdrachtgevers op weg naar een wereld waar mixed reality de realiteit is. Waar het gaat om het maken van positieve impact op de wereld, werknemers en relaties", zegt Pieter Bas Boertje, CEO van de Daymakers groep. D
Volgens Niels Janssen, Chief Creative Officer van de groep, is de naam Daymakers ook precies wat de nieuwe bureaugroep doet: “We maken van elke dag een kans om een positieve verandering door te voeren. Om impact te creëren. Meeslepende ervaringen gebruiken om merken te transformeren. Eén ervaring tegelijk. Of het nu live of digitaal is. Ons doel is om momenten te creëren die inspireren en aanzetten tot actie. Ervaringen die mensen samenbrengen en verbinden.”