DataBay en RAPP gaan voor het individu
26-03-2009 (10:47) - Bureaus
RAPP bedacht en ontwikkelde in samenwerking met DataBay een nieuwe corporate website. Een voor de CRM-branche unieke site waar de bezoeker een rondreis maakt in de wereld van de consument, de wereld van DataBay. Geen saaie, zakelijke online brochure dus, maar een belevenis in flash met een verfrissend perspectief op CRM. Op deze manier probeert DataBay de technische en analytische aspecten van het vak op een aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen, waarbij het individu letterlijk en figuurlijk de hoofdrol speelt. De site werd gebouwd door Innerworld en is te vinden op www.databay.nl
Doelstelling: Creëer een corporate website die in de branche wezenlijk onderscheidend is. State-of-the-art en spraakmakend.
Media: Website
Bureau: RAPP
Creatie: Pascal Bier, Serge van Wijngaarden, Floris Cornelissen, Robin Pas
Account: Jos Vis
3D sculpting, visualisation, productie: Innerworld
Verantwoordelijk bij klant: Guido Perotti, Sander auf dem Brinke, Ernst Noppers
Verhaal: CRM is een ogenschijnlijk droge materie. Door nu de customer-journey als uitgangspunt te nemen, en deze spetterend te visualiseren komt het vakgebied opeens in een veel aantrekkelijker daglicht te staan.
DataBay is een internationaal dienstverlener op het gebied van Customer Relationship Management en onderdeel van de DDB-Groep. Het bedrijf gebruikt klantinformatie om adverteerders strategisch advies te geven over klantmanagement: hoe worden klantcontacten, -relaties en -potentieel optimaal benut. DataBay streeft naar meer effectieve en resultaatgeoriënteerde campagnes, relevant voor de klant.