De zomer van de Old Burger?

10-07-2015 (08:09) - Bureaus

7.45 uur - Waarschijnlijk lekkerder dan de naam op het eerste gehoor doet vermoeden: er zijn meer manieren om met Old Amsterdam-kaas een gerecht lekkerder te maken. 
 
Het is de boodschap van de nieuwe campagne van Old Amsterdam. Dit resulteert in de introductie van de ‘Old Burger’, een burger met daarop een plak Old Amsterdam tussen twee stukken brood. De campagne is bedacht en ontwikkeld door ETCETERA.
 
De campagne kent een 360-gradenbenadering, waarin zowel tv, events, online, retail als social/PR worden ingezet. Omdat in de campagne alles draait om smaak, maakt de Old Burger deze zomer een tour langs verschillende (food)festivals. Verder zijn er verschillende foodbloggers uitgedaagd om de Old Burger te maken. 
 
Bureau: ETCETERA
Opdrachtgever: Old Amsterdam
Creatie: Maarten Reynen, Michiel Otting, Ben Imhoff (CD)
Account: Netteke Bak, Anouk Muijsson
Producer bureau: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Tobias Pekelharing
Producer: Collin Maas, Sanne Rosinga
Camera (DOP: Jo Vermaerke
Postproductie: De Grot
Editor: Teun Rietveld
Geluidsstudio: Earforce
Sounddesign: Earforce
Verantwoordelijk bij klant: Bregtje van Aalten, Marjolijn Maas, Chantal Nomden
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch