DELTA selecteert N=5 als nieuw bureau

18-07-2024 (11:43) - Bureaus

Glasvezelprovider DELTA heeft gekozen voor N=5 als nieuwe lead agency voor branding en campagnes. Sinds 2021 voert DELTA campagne om zijn bekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland. Creative consultant Peter van Leeuwen van Leone heeft het pitchproces begeleid.

Mariska van der Hulst, Manager Brand & Corporate Communication, licht toe dat DELTA op zoek was naar een lead agency die het merk naar een volgende fase kan brengen. “Wij hebben de afgelopen jaren een sterke positie opgebouwd als glasvezelexpert en onze naamsbekendheid is fors gegroeid dankzij onze campagne- en mediastrategie. We bereiden ons nu voor op een volgende fase waarin we onze positie in Nederland verder gaan versterken. Dat betekent niet dat we het helemaal anders gaan doen, maar doorbouwen op het fundament dat we in de afgelopen jaren hebben gelegd. We hebben er het volste vertrouwen in dat we met N=5 samen ons merk een stap verder kunnen brengen.”

Monique Bergers, Managing Director N=5, geeft aan erg blij te zijn met de komst van de nieuwe opdrachtgever. “Bij N=5 klopt het hart nog altijd voor telecom. We zijn dan ook heel blij dat DELTA voor ons heeft gekozen. Niet alleen vanwege onze ervaring, maar ook vanwege het open en ondernemende karakter van het merk, dat goed past bij ons DNA. Tijdens het pitchproces was de klik en energie tussen de teams aan beide kanten duidelijk voelbaar. We kijken er enorm naar uit om samen met team DELTA het merk verder uit te bouwen.”

Het eerste werk met N=5 zal vanaf begin 2025 zichtbaar zijn.

 foto: het team van N=5 werd afgelopen week verrast door het DELTA team met taart en champagne vanuit de DELTA-bus. 
 


Media

Marketing

Economisch