Dietwee achter rebranding XS4ALL

10-06-2015 (07:16) - Bureaus

XS4ALL heeft een nieuwe positionering: ‘First Class Internet’. Ook is er een nieuwe campagne van N=5. Tijdens de ontwikkeling van positionering en campagne werkte Dietwee in nauwe samenwerking met XS4ALL en N=5 aan een nieuwe merkidentiteit.
 
Seniordesigner Stijn van de Ven: ‘De nieuwe positionering ‘First Class Internet’ vroeg om een scherpere merkstijl die de belofte ‘First Class Internet’ op alle niveaus kracht bijzet. Elke dag. Zonder schreeuwen. Daarom: een ingetogen kwalitatieve merkstijl. Elke uiting – of het nou op het web is of een dm – is vormgegeven met een kwaliteit die je normaal gesproken niet ziet bij een internet provider’, aldus Van de Ven.
 
Campagne en merkstijl zijn mede mogelijk gemaakt door de inzet van N=5, Fabrique, BNS en Smurfit Kappa en wijZE.
 

 


Media

Marketing

Economisch