Digital agency Reyez! neemt Fish on Fire over. De twee gaan door binnen de Digital Kings Group
Digital agency Reyez! neemt Fish on Fire over en gaan verder binnen de Digital Kings Group. Digital Kings Group bestaat uit een aantal digital agencies met een sterke maatschappelijke footprint en ieder met een eigen specialisme. Ze bundelen hun krachten en versterken elkaar als de uitdaging daarom vraagt.
Tom Hes, eigenaar Digital Kings Group: “Door de veranderende markt is er een grotere vraag naar specialisme. Daarnaast zien wij ook dat klanten graag één aanspreekpunt willen hebben voor al hun digitale vraagstukken. Met de oprichting van de Digital Kings Group, waarbij wij alle digitale specialisten met elkaar verbinden, kunnen we aan deze vragen voldoen.”
Met de overname van Fish on Fire, de digital app agency, is de basis gevormd voor een sterke samenwerking binnen het netwerk. Onlangs zijn hieraan ook de online marketing specialisten van MediaTrend toegevoegd. Met deze strategische stappen willen de bureaus hun specialismen combineren en hun impact vergroten. De specialisaties binnen Digital Kings Group omvatten strategie en design, web development, app development, online marketing en content creatie. Artificial intelligence en business intelligence zullen daarna de volgende specialistische organisatie worden.
65 medewerkers
Met een team van 65 enthousiaste medewerkers en een groeiend portfolio van projecten, wil Digital Kings Group innovatieve strategieën en oplossingen blijven ontwikkelen die niet alleen aan de behoeften van hun klanten voldoen, maar ook de samenleving ten goede komen.