Eerste editie Agency at Night pakt uit met bijna 200 sprekers en workshops
Aanstaande vrijdag opent het hart van de Rotterdamse creatieve industrie de deuren. Bij 46 agencies vinden in totaal bijna 200 verschillende talks, workshops en exposities plaats.
“We hadden ten eerste niet verwacht dat zoveel bureaus mee zouden doen, maar ook niet dat het zou resulteren in zo’n waanzinnig mooi programma,” vertelt initiatiefnemer Jeroen Wolfs van Compagnon Events. Het programma vindt plaats op kantoren zelf, met een ticket loop je overal vrij binnen.
Mede initiatiefnemer Martijn Wolfs van digitaal bureau Okaia blikt vooruit: “of je nu geïnteresseerd bent in design, marketing, fotografie of andere creatieve disciplines, er is voor elk wat wils.” Op het programma staan workshops over ai, talks van invloedrijke marketeers en zelfs een presentatie van Feyenoordicoon John de Wolf.
“Agency at Night is uiteraard het festival om kennis te maken met de Rotterdamse creatieve scene en binnen te kijken achter deuren die normaliter gesloten blijven. Maar het is zeker niet alleen interessant als je werkzaam bent in de branche, het programma is echt heel veelzijdig"
Tickets
Tussen 17:00 en 23:00, kan je als bezoeker bij alle agencies vrij binnenlopen, op website vind je het hele programma en ook handige routes. Na afloop van het festival vindt er tussen 22:00 en 03:00 een afterparty plaats in Club Centraal. De kaarten voor Agency at Night kosten regulier €10 en €5 voor studenten, ze zijn verkrijgbaar via www.agencyatnight.nl.