Eerste PR-bureau dat pilot 'Facebook at Work' start

22-12-2015 (10:34) - Bureaus

Weber Shandwick start als eerste wereldwijde PR-bureau een pilot van Facebooks zakelijke samenwerkingsplatform 'Facebook at Work'. Vooral meer betrokkenheid bij medewerkers is het doel van het platform. 
 
De test, die begint met een deel van de medewerkers van het adviesbureau, is onderdeel van Weber Shandwick's voortdurende inspanningen om nieuwe, innovatieve communicatieplatforms voor klanten te verkennen en te begrijpen waarbij de betrokkenheid voor belangrijke belanghebbenden, waaronder medewerkers, wordt vergroot.
  
Medewerkers van Weber Shandwick in verschillende teams en wereldwijde locaties nemen in eerste instantie deel aan het pilot-programma.

organisatorische structuren 
De pilot van het bureau omvat teams met verschillende organisatorische structuren en workflows om de casussen waarin het platform het beste kan worden ingezet, te begrijpen voor verschillende soorten klanten, maar ook voor het bedrijf zelf.

Het team verzamelt inzichten over het gebruik, de betrokkenheid, het delen van kennis, de samenwerking, cultuur en connectiviteit om de bruikbaarheid en effectiviteit te bepalen.
  
Als eerste mobiele platform is Facebook at Work ook een aparte en beveiligde professionele bron, waardoor alleen de medewerkers binnen een bedrijf de geplaatste informatie kunnen zien.

 


Media

Marketing

Economisch