Energize aan de slag voor HeadFirst Group

14-09-2022 (20:14) - Bureaus

Met dagelijks meer dan 20.000 professionals aan het werk, is HeadFirst Group het grootste platform voor professionals in de Benelux. Het merk van de internationale HR-techdienstverlener is door de sterke groei van de afgelopen jaren veranderd. Daarom ontwikkelde Energize een nieuw, verbindend en inspirerend merkverhaal en strategie.
 
Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers.
 

Zeurend stemmetje

Als zzp’er heb je genoeg te doen. Leuke klussen, maar ook minder leuke klussen. En wat minder leuk is, stellen we graag uit. Zo blijven die klussen als facturen innen, aansprakelijkheidsverzekering regelen of andere randzaken allemaal op je to-do-list staan. Ondertussen heb jij als zzp’er dat terugkerende, zeurende stemmetje in je hoofd dat je het toch écht moet gaan regelen. In de campagne staat het zeurende stemmetje centraal én bieden we met Select de oplossing om de inner voice bij zzp’ers de mond te snoeren. Want met Select regel je al je zaken met speels gemak vandaag nog.
 
 
 
De mediastrategie is opgezet om zoveel mogelijk zzp’ers te bereiken. De uitingen worden dan ook multimediaal ingezet: op socials, radio en op diverse billboards langs de snelweg. Overal waar zzp’ers komen, worden ze geactiveerd om nu toch écht een keer al hun zaken strak te regelen.
 

credits

Verantwoordelijk bij klant: Bart van der Geest, Florine Onderwijzer
Concept en strategie: Energize
Media: MediaReverse
Geluid: Wim Vonk 

Media

Marketing

Economisch