Erik van den Berg lanceert samen met INFO een nieuwe agency voor startups
Na een succesvolle periode bij Incentro, waar Erik van den Berg sinds 2020 leiding heeft gegeven aan diverse teams en de strategische propositie rondom behavioural data heeft ontwikkeld, lanceert hij nu Deepr.
Dit nieuwe bureau specialiseert zich in data-driven design voor start- en scaleups en opereert als een joint venture met INFO als strategische aandeelhouder. Tijdens zijn tijd bij Incentro heeft Erik succesvolle samenwerkingen gerealiseerd met vooraanstaande klanten zoals Asics EMEA, GrandVision, ABN AMRO Verzekeringen, CASA en Kleertjes.com (nu Wehkamp).
Groeiende behoefte
Nick de Bruijn, nieuwe CEO van INFO: "In een markt die steeds meer vraagt om gespecialiseerde bureaus en de ontwikkeling van data-gedreven producten, is er een groeiende behoefte aan flexibele agencies en slimme samenwerkingsverbanden. Onze joint venture met Deepr stelt ons in staat om snel te reageren op deze dynamische marktontwikkelingen en onze gezamenlijke ambities te realiseren."
Data-driven design
Startups staan vaak voor de uitdaging om met beperkte middelen maximale impact te genereren. Ze missen vaak de specialistische kennis of middelen om data om te zetten in bruikbare inzichten en acties. Het aannemen van een volledig team is vaak niet haalbaar. Deepr lost dit op met schaalbare, speclistische teams die op maat gemaakt zijn voor elke startup. "Deepr is niet alleen een bureau, maar een verlengstuk van je startup" zegt Erik van den Berg.