Euro RSCG heeft wéér prijs

02-05-2008 (10:36) - Bureaus

Who need a ADCN Lamp when you get Gold in Montreux? Euro RSCG 4D heeft tweemaal goud gewonnen  bij de uitreiking van de Golden Award of Montreux voor Carte Noire en Volvo XC70. De gouden medailles vielen beiden in de categorie Multimedia/Web/CD-Rom waarvan de eerste in de subcategorie Consumer Products voor het project ‘Une déclaration nommée désir’, dat Euro RSCG maakte voor Carte Noire in opdracht van Kraft Foods rondom Valentijnsdag. In de categorie Automotive won de internationale website voor de nieuwe Volvo XC70 die door Euro RSCG 4D werd bedacht en ontwikkeld. De Golden Award is een onafhankelijk forum dat zich richt op het verbeteren van een creatief hoogwaardige standaard. De jury bestond dit jaar uit persoonlijkheden afkomstig van achttien verschillende landen waaronder CEO’s van reclamebureaus, creatief directeuren, global marketing- en communicatiemanagers, hoogleraren communicatie en directeuren. De Golden Awards of Montreux werd voor de 20e maal gehouden.

Media

Marketing

Economisch