FCB aan de slag voor reisportal Zoover

20-11-2015 (10:26) - Bureaus

FCB Amsterdam heeft met Zoover een internationale klant toegevoegd aan haar online portfolio. FCB Amsterdam is in samenwerking met haar zusterbureau in Hamburg begonnen met de voorbereidingen voor een nieuwe campagne.


‘Zoover heeft een heel hoge naamsbekendheid in Nederland. Dit in combinatie met de uitgesproken merkpropositie geeft ons een enorm potentieel om creatief te scoren. We willen dit potentieel verder ontwikkelen en Zoover naar de volgende fase brengen', aldus Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam. ‘Zoover is een merk waarmee we ons als digital bureau kunnen profileren. Evenals onze positie binnen het netwerk van FCB’.

eerder in het proces
‘Ons eerste project zal een multimediale marketing en communicatie campagne zijn waarmee we het merk herpositioneren. De campagne zal gericht zijn op gezinnen die vroeg in het jaar al hun vakantie boeken. Tot nu toe vervulde Zoover met name de rol van een ‘final check’ voordat men daadwerkelijk ging boeken. De doelstelling van de campagne is om dit uit te breiden naar het moment waarop deze gezinnen zich nog volop aan het oriënteren zijn. Eerder in het proces dus.’


 


Media

Marketing

Economisch