Fitzgerald aan de slag voor Grand’Italia
Communicatiebureau Fitzgerald gaat Grand’Italia ondersteunen met hun influencer- en pr-strategie. De voedingsproducent, bekend van zijn pasta’s en sauzen gemaakt volgens authentiek Italiaans recept, heeft na een bureau oriëntatie voor Fitzgerald gekozen om ze te ondersteunen bij het vergroten van de merkbekendheid.
Grand’Italia, een merk van GranFood, brengt al 40 jaar de smaak van Italië naar Nederland. De producten van Grand’Italia hebben hun weg gevonden naar menig Nederlandse supermarkt en keuken. Met het brede assortiment, de kwalitatieve producten en de Italiaanse kennis, willen ze Nederland inspireren om op een gemakkelijke manier lekker te koken, net zoals de Italianen dat doen
Laura van Kessel, Product Manager Grand'Italia: "Het Fitzgerald team weet met hun enthousiasme onze eigen ideeën naar een hoger niveau te tillen! De lijntjes zijn kort, professioneel, en de gedrevenheid van beide partijen werkt heel aanstekelijk. We zijn ervan overtuigd dat we samen met Fitzgerald de Nederlandse pasta liefhebbers 'La Bella Vita' maximaal kunnen laten ervaren deze zomer.”