Fitzroy lead agency voor Campina
Na een strategische verkenning en een pitch is Fitzroy geselecteerd als lead agency voor het merk Campina.
Lidian Reuvekamp: Brand Manager Campina: “We waren op zoek naar een nieuw bureau dat ons merk sterker kan positioneren in deze snel veranderende wereld. Na een korte pitch hebben we met Fitzroy intensief samengewerkt aan een nieuw platform dat begin 2024 geïntroduceerd zal worden.”
Marnix Tiggeloven: Partner Fitzroy: “Campina is een oer-Hollands merk waar we allemaal mee zijn opgegroeid. En we zijn trots dat we daarvoor mogen werken. Wij hebben de afgelopen tijd geleerd hoe belangrijk een goede invulling van de ochtend is. Mét een voedzaam ontbijt, of het nu met zuivel is of met een plantaardige variatie. Ook op dat gebied is Campina volop in ontwikkeling. Daarbij waren wij onder de indruk van de vele initiatieven die Campina onderneemt om haar ecologische voetafdruk te verminderen, waar ze in de toekomst ook meer over zullen communiceren.”
Fitzroy heeft eerder dit jaar al enkele projecten uitgevoerd voor het merk, waaronder de introductie van plantaardig. Momenteel wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een grootschalige nieuwe campagne voor Campina, die begin 2024 van