Fitzroy stapt in Brave The Sea

15-01-2016 (08:33) - Bureaus

New business architect Rachelle van der Linden en strategisch creatief bureau Fitzroy zijn een nieuw initiatief gestart: www.bravethesea.com.  Onder de noemer instant innovation bouwt Brave The Sea binnen 1 maand nieuwe speedboten voor bestaande bedrijven die behoefte hebben aan vernieuwing.
 

instant innovation in 1 maand
Rachelle van der Linden: 'We bouwen nieuwe formules en business modellen op de pareltjes van het bedrijf. Dat doen we met bewezen inzichten, modellen en ervaring. En met een schat aan inspiratie van buiten.'
'Captains of industry hebben steeds meer behoefte aan speedboten. Nieuwe bedrijfsconcepten die je relatief snel kunt implementeren en een antwoord zijn op de veranderende spelregels in de markt. Brave The Sea speelt hierop in met ‘instant innovation’: 3 impactvolle creatieve business ideeën volgens de spelregels van nieuwe merken, binnen 1 maand, voor 1 vast bedrag. De meest inspirerende maand van jaar dus”,  aldus Rachelle van der Linden.

Geen multiklapper zonder die laatste pagina
Jur Baart vult aan: 'Brave The Sea bouwt nieuwe speedboten die optimaal gebruik maken van de assets binnen een bedrijf. Want als je snel iets wil opzetten, dan moet je realistisch zijn. De 3 business ideeën maken we direct visueel en tastbaar. Indien nodig met een nieuwe naam. Zo krijg je niet een multiklapper in je handen geduwd waarbij je denkt: ‘Ik mis de laatste pagina’. We werken met vaste modellen, waardoor je met doordachte keuzes een heldere koers kunt varen.'

eerste klanten
Marnix Tiggeloven: 'We merken dat er in de markt behoefte is om de zee te trotseren. We zijn de afgelopen drie maanden onder de radar bezig geweest en hebben al vernieuwende concepten opgeleverd binnen de categorie FMCG en Non-Profit. Zeker in food zien we dat de bedrijven inzien dat ze nieuwe koersen moeten uitzetten. Wij kunnen ze daarbij inspiratie en oplossingen bieden.'

www.bravethesea.com


Media

Marketing

Economisch