FONK magazine 339 live: GEN NEXT agencies scoren bij SAN Accenten

07-06-2022 (12:45) - Bureaus

GoSpooky was de jongste deelnemer SAN New Kids on the Block ooit, vervolgens werd het de jongste winnaar SAN New Kids on the Block en dit jaar is GoSpooky het jongste Bureau van het Jaar. Tegelijkertijd luidt deze hattrick voor Liam Tjoa en Tim van der Wiel het begin in van een nieuw tijdperk, want GoSpooky staat aan de vooravond van een internationale uitrol en landt dit najaar nog in de VS. Hun geheim? Lees het interview met co-founder Tim van der Wiel in FONK magazine vanaf pagina 26.
 
En natuurlijk not to be missed in deze uitgave: het gesprek dat de redactie had met Winnaar New Kids on the Block: New Era ConsultancyGaat de succesformule van New Era Consultancy een tijdperk van Nieuwe Zakelijkheid inluiden in marcom? Als we de jury mogen geloven, wel! Lees vanaf pagina 40 het interview met cofounder Alewijn Dekker: 'Voor organisaties die niet geloven in de kracht van het merk, kunnen we niets betekenen.'
 

Internationale ambities GEN NEXT

Een laatste opmerkelijke ontwikkeling ten aanzien van GEN NEXT: niet alleen GoSpooky heeft internationale ambities, want ook bij New Kids-winnaar New Era en finalisten One:Nil ('Ik verwacht dat we binnen nu en 2024 de eerste internationale stappen gaan zetten', pagina 48) en Cut the Code  ('We willen de no-code revolutie verder ontketenen en dus ook internationaal uitrollen', pagina 53) staan de founders in de startblokken om hun internationale ambities vorm te geven. Lees hun verhalen in FONK magazine #339, bekijk alle winnaars van de SAN Accenten 2021 en beleef de energie van de bureauwereld van nu. 
 

Ook in FONK magazine #339

Yardbirds; Sneakers Unboxed; Pionier in design Christina Ehrlich; Museum Arnhem in het nieuw en de samenwerking van Solidly s met Piet Paris    
   
Futere Fearless: empowering female creative talent

Challenger Story Uber Eats

De allereerste NFT-collectie van G-Eazy: Meet The Geralds


Controversieel SIRE

Last but not least in deze editie het resultaat van de bijzondere samenwerking tussen SIRE en agency Selmore; de nieuwe advertentie werd door nogal wat media afgewezen, want te confronterend. Bekijk 'm op pagina 60 en oordeel zelf!
 

Maak nu 3 maanden gratis kennis met FONK

Wil je FONK magazine lezen, maar heb je geen abonnement? Kies nu voor een kennismakingsabonnement van 3 maanden en ontvang 6 edities gratis! Meld je hier aan.
 

 


Media

Marketing

Economisch