Fruitz kiest voor ACE agency Glasnost
Datingapp Fruitz heeft Glasnost gekozen als creatief PR bureau voor de Nederlandse markt.
Glasnost, onderdeel van ACE, gaat aan de slag om de naamsbekendheid van de app in Nederland te vergroten onder Gen Z door middel van earned PR, campagnes en partnerships. Fruitz is een van de snelstgroeiende datingapps in Europa en hoopt zo ook in Nederland het marktaandeel te vergroten. De samenwerking is reeds van start gegaan.
Gen-Z bereiken
Tanita Mierau, country manager Nederland, België en Zwitserland bij Fruitz: “Onze gebruikers zijn vooral Gen Z-ers die in Fruitz een veilige omgeving hebben gevonden om open te zijn over hun voorkeuren, of dat nou romantiek is of het verkennen van seksualiteit. PR is daarvoor een krachtig middel, waarbij creatief partner Glasnost heeft laten zien dat ze de doelgroep begrijpen en vernieuwende ideeën hebben om hen te bereiken."
“Vooruitstrevende merken met lef zoals Fruitz staan dichtbij onze kern. Middels earned-thinking verankeren we de datingapp verder in de leefwereld van Gen Z op een slimme en authentieke manier”, zegt Henk Boersen, Managing Director bij Glasnost.