FWA 100 Trophy voor MediaMonks

11-08-2015 (08:30) - Bureaus

8.30 uur - Een mijlpaal voor MediaMonks: het bureau heeft vandaag zijn honderdste Favourite Website Award te pakken en wint daarmee de felbegeerde FWA 100 Trophy. MediaMonks is het derde bureau aan wie deze prestigieuze prijs wordt uitgereikt. De FWA staat wereldwijd bekend als de meest toonaangevende showcase voor digitaal werk.
 
MediaMonks won zijn eerste FWA in 2001 met de allereerste website die het bureau produceerde: 'vergelijkbaar met een doelpunt maken in debuutwedstrijd', aldus MediaMonks-oprichter Wesley ter Haar. 'De FWA 100 Trophy is daarmee als de trophy patch die een aantal clubs mogen dragen omdat ze de Champions League vijf keer hebben gewonnen — of drie keer achter elkaar, zoals Ajax. Wij zijn supertrots op deze prestatie.'
 
MediaMonks CEO Victor Knaap: 'Dat wij deze prijs slechts drie jaar na onze tiende FWA hebben gewonnen laat zien hoe snel MediaMonks is gegroeid in aantal mensen, diverse regio’s en kwaliteit. Mijn dank gaat uit naar de creatieve bureaus die aan de basis staan van iedere FWA en de fantastische Monks die dit werk hebben gerealiseerd.'

MediaMonks won de honderdste FWA samen met W+K Portland voor de mobiele site van Old Spice Muscle Surprise.  

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch