Gardeners Grow succesvol voor van start met drie start-ups
Gardeners is vorig jaar het Gardeners GROW programma voor doing good start ups en scale ups gestart. Een programma waarin Gardeners jonge startende en schalende doing good ondernemers ondersteunt om zo vanuit sterke wortels en een vruchtbare bodem te groeien en impact te maken.
Na een intake met de ondernemers gaat Gardeners aan de slag met een combinatie van activiteiten, uiteenlopend van merknaam, merk & impact strategie of merkidentiteit ontwikkeling, tot een pitch deck, verpakkingsontwerp, website, crowdfunding, pr inzet of een (launch) campagne. Gardeners heeft een inhouse strategie afdeling en design studio. Daardoor kan het bureau een brede range aan ondersteuning bieden op het gebied van strategie, branding, campagnes, activaties en pr, met maximale synergie en kruisbestuiving.
Drie start-ups doorliepen het afgelopen jaar het Gardeners GROW programma:
Chewsome. Babyfood taken seriously. Gardeners ontwikkelde een merkstrategie, merknaam en merkidentiteit met tone of voice en verpakkingsontwerpen voor deze veelbelovende start-up die in het najaar van 2023 lanceert in Duitsland en daarna de rest van Europa gaat veroveren. Awesome little humans, we take you serious!
Mindmentor. Alles voor jouw aandacht. Gardeners ontwikkelde voor oprichters Robin en Esther de merkidentiteit, tone of voice en een website zodat zij in september 2023 hun deuren kunnen openen.
Carble. Reduce carbon emissions. Reward farmers. Founders Sander, Noura en Lodewijk kwamen bij Gardeners om hun slimme impactvolle techoplossing een gezicht te geven en hen te helpen om de propositie kort en krachtig te kunnen pitchen. Gardeners ontwikkelde een merkstrategie, een onderscheidende merkidentiteit met tone of voice en een pitchdeck, waardoor hun tweede investeringsronde met succes werd afgesloten.