Goedopweg en iO gaan duurzame mobiliteit op weg helpen

01-11-2022 (12:59) - Bureaus

Na een grondig tenderproces heeft het Utrechtse mobiliteitsprogramma Goedopweg end-to-end agency iO gekozen als nieuwe, vaste digitale partner. Als eerste op de planning: een digitaal platform voor Goedopweg, gericht op duurzame mobiliteit.

Goedopweg en iO gaan samen een digitaal (B2B) platform bouwen, gericht op het inspireren en activeren van ondernemers en managers om aan de slag te gaan met duurzame mobiliteit. Hybride werkplannen voor werknemers, of de aankoop van elektrische fietsen door organisaties? Met een digitale aanwezigheid moedigt Goedopweg bedrijven aan om te vergroenen, de drukte op de Utrechtse wegen te verminderen en pendelaars tevreden te houden.

Van aanpakken weten

Anna Docter, online strateeg Goedopweg: “Het team van iO scoorde een verdiende tien in het tendertraject en maakte indruk met het concept, de uitvoerbaarheid, creativiteit en visie op een samenwerking. We zijn ervan overtuigd dat ze – mede dankzij hun ervaring – van aanpakken weten en dat is wat Goedopweg in deze fase zoekt in een digitale partner.”

Potentieel van data

Mark Vogelaarm, Art Director iO: “We willen met dit digitale medium echt voorzien in bewijslast rond duurzame mobiliteit: denk aan cijfers, cases en feiten. Veel besluitnemers hebben gewoonweg niet de informatie beschikbaar om te overtuigen én zelf overtuigd te worden. Ook willen we bedrijven inspireren om met Goedopweg mobiliteitsuitdagingen aan te gaan, net door het perspectief van de gebruiker centraal te houden – geholpen door het potentieel van data.”


Media

Marketing

Economisch