Goeie energie volgens Vandebron en KesselsKramer

16-06-2015 (07:16) - Bureaus

De door KesselsKramer ontwikkelde Vandebron-campagne 'goeie energie', die via tv en online Nederlanders oproept om over te stappen op de meest duurzame vorm van energie, is van start gegaan.
 
Het idee voor Vandebron ontstond in 2013 met de vraag waarom je energie niet gewoon rechtstreeks van een windmoleneigenaar kunt kopen. Dit groeide uit tot de 'marktplaats' van de energie die opwekker en afnemer dichter bij elkaar brengt. 
 
Als de beste energie rechtstreeks Vandebron komt, dan komt de beste reclame ervoor ook van de bron. Dat is de inzet van de campagne waarin een selectie van trotse energieproducenten hun eigen, lokaal opgewekte energie aan de man brengt. Want wie kan ons het beste overtuigen om voor de toekomst van onze kinderen te kiezen, zonder tussenkomst van geldverslindende en vervuilende energiemaatschappijen?
 
Naast een viertal tv-commercials en display bannering is het design en de website van Vandebron aangepast in lijn met de campagnevoering.
 

 


Media

Marketing

Economisch