Goliath Games kiest Molecule Social als social first bureau

12-09-2024 (11:16) - Bureaus

Molecule Social start deze maand als ‘social first’ bureau voor Goliath Games en gaat voor Nederland en België aan de slag met contentcreatie, influencerinzet en advertising. Directe focus is de spellenreus helpen om tijdens de drukste periode van het jaar (gouden kwartaal) het spelassortiment onder de aandacht van een nieuwe doelgroep te krijgen.

Lisa Brink, marketeer Benelux bij Goliath Games: “De  expertise en creativiteit van Molecule Social in TikTok en social media sluit goed aan bij onze producten en de daarbij horende doelgroepen. Samen gaan we nieuwe introducties én een aantal klassiekers op een vernieuwende manier in de markt zetten.”

Molecule Social zet op strategische wijze diverse spellen in de spotlight. De spellen waarmee onder andere gestart wordt, zijn De Vloer is Lava, OK Boomer, Lekker met de Meiden, Tasty Tinies en diverse varianten van het wereldbekende Rummikub.

“Per speldoelstelling zijn verschillende concepten uitgewerkt,” vertelt Meg Hoogendam, bij Molecule Social verantwoordelijk voor het spellenaccount. “Waar we in de ene campagne de focus hebben op bijvoorbeeld TikTok en influencers, zetten we in een andere voornamelijk contentcreatie op Instagram of juist advertising in."

 


Media

Marketing

Economisch