Greetz kiest voor Fitzroy als creatief bureau

18-09-2024 (13:50) - Bureaus

Het online platform Greetz, dat dit jaar zijn 20-jarig jubileum viert, heeft na een bureau-oriëntatie Fitzroy gekozen als nieuwe creatieve partner. Samen vieren ze deze mijlpaal met een unieke campagne waarin de bijzondere mogelijkheden van het platform voor kaarten en cadeaus, centraal staan.

Voor de campagne, die volledig met paper-art is vormgegeven, werd de hulp ingeroepen van paper-artist Noa Verhofstad die onder andere bekend is van werk voor Vlisco en Hermes. De paper-art benadrukt de creativiteit en veelzijdigheid van de Greetz-producten. Van persoonlijke video’s in een kaart tot het gebruik van stickers, alles wordt tot leven gebracht door het gebruik van paper-art.

“Onze kaarten bieden zoveel meer dan alleen een geschreven boodschap. We willen mensen inspireren om elk moment speciaal te maken met iets persoonlijks en unieks. Dit kan bijvoorbeeld met je eigen video, foto's of een ingesproken berichtje.” aldus Suus Hoogeland, marketing manager bij Greetz.

Jur Baart, partner bij Fitzroy, voegt daaraan toe: “Het is een eer om met Greetz samen te werken in zo'n bijzonder jaar. Het maken van een volledige campagne met paper-art was een creatieve uitdaging die precies aansluit bij de visie van Greetz: persoonlijke, unieke kaarten die elk moment speciaal maken.”

De nieuwe campagne gaat deze week live en zal zowel online als op sociale media te zien zijn. 


Media

Marketing

Economisch