Grey heeft de primeur: ‘kopieermachinetechniek’

03-04-2009 (10:03) - Bureaus

Voor het eerst is deze unieke animatie techniek gebruikt in de productie van een TV-commercial. Het betrokken internationale team (Sydney/New York/LA/ London/Amsterdam) stond voor een uitdaging aangezien er nog geen referentie materiaal was voor deze techniek. In feite is deze animatie mogelijk gemaakt door de nieuwste high-speed kopieerapparaten. 

In deze tweede TV commercial van Fortis Bank Nederland wordt er een suggestie gedaan die de huidige behoefte van de ondernemer weerspiegelt; u moet als ondernemer in deze tijd nog harder u best doen om uw geld te verdienen…dus waarom zou uw geld niet wat harder zijn best mogen doen voor u?

Bureau: Grey Amsterdam
Creatie: Pieter van den Heuvel, Pol Hoenderboom
Account: Hans van Avendonk, Eva Cortenbach
Strategie: Martijn Benschop
RTV: Marije de Graaff, Joep aan den Boom
Klant: Sandra Op den Brouw – Teijgeler, Karin Gerdingh
Productiemaatschappij: The Ebeling Group
Director: XYZ               
Executive Producer: Dexton Deboree
Producer: Sam Levene
Sound design: Earforce Amsterdam


Media

Marketing

Economisch