Handpicked agencies lanceert data & AI agency Say Hai
Handpicked agencies lanceert vandaag Say Hai. Een nieuw agency gespecialiseerd in AI-gedreven innovatie. Met devan ontwikkelingen in het AI, groeit de organisaties mee met de behoefte om hier op in te spelen. Say Hai helpt organisaties AI op een toegankelijke manier toe te passen en te schalen.
De focus van Say Hai ligt op het toepassen van AI ten behoeve van innovatie. Dit omvat zowel kortetermijn innovatie gericht op efficiëntie en effectiviteit vandaag, als nieuwe AI-gedreven producten en diensten voor morgen. Het bureau ontwikkelde het ‘AI Powered Innovation Framework’ als basis voor de AI Journey van opdrachtgevers. Vanuit het framework wordt bekeken welke data nodig is om een onderdeel van het bedrijfsproces of productaanbod te innoveren met AI. Die data wordt vervolgens middels AI omgezet in de benodigde inzichten, voorspellingen en uiteindelijk aanbevelingen.
Projecten
Say Hai heeft al verschillende AI projecten lopen, waaronder de creatie van AI GamePlans. Daarnaast is een eigen 'Intelligent Content Hub' ontwikkeld voor organisaties die hun kennis veilig willen centraliseren met als doel deze intelligentie intern te ontsluiten als ook naar klanten en partners.
Say Hai wordt geleid door Hans van den Berg (managing director). Rob Peters is co-founder van het nieuwe bureau.