Hans Leijdekkers versterkt nieuw kesselskramer.digital
Na negen jaar aan het roer te hebben gestaan bij Fabrique, sluit Hans Leijdekkers zich als Creative Director aan bij het digitale bureau kesselskramer.digital. Hans is met stip de oudste binnen KesselsKramer, maar verantwoordelijk voor de jongste startup.
Hij zal zich, samen met Client Service Director Ole Doorn, focussen op de verdere groei en ontwikkeling van het bedrijf en de kwaliteit van het werk. Daar is hij de geknipte kandidaat voor, niet alleen dankzij zijn ervaring bij Fabrique, maar ook dankzij zijn ervaring met het opzetten van bureaus in Los Angeles, Nederland en Denemarken
Grote namen
Leijdekkers vertaalt onconventionele ideeën naar impactvolle ontwerpen, of het nu voor iconische artiesten als Lenny Kravitz, INXS en The Doors is, of voor merken als Lego en Bang & Olufsen. Met zijn frisse benadering van branding, reclame en design was hij afgelopen jaren ook nauw betrokken bij culturele projecten voor onder andere het Rijksmuseum, het Design Museum London, Tate en de National Gallery.
“Hoewel ik ervaring heb met serieuze projecten en dito budgetten, is het essentieel om jezelf niet te serieus te nemen, zoals ik dat ook herken bij KesselsKramer", aldus Hans. "Lol trappen en een luchtige aanpak vormen vaak de beste start om diepte te geven aan projecten."