Happy Idiots in Deloitte Technology Fast 50

14-10-2015 (09:27) - Bureaus

9.20 uur - Happy Idiots, een onlinemarketingbureau in Eindhoven, heeft over een periode van vier jaar (2011 – 2014) een procentuele omzetgroei van 318 procent gerealiseerd.
 
In dezelfde periode is het bedrijf gegroeid van zes naar bijna dertig medewerkers. Sinds 2011 heeft het bureau veel succes geboekt met een transparante en enthousiaste aanpak van onlinemarketing voor klanten als TopVintage, Men at Work, MSD en Warchild. De 318 procent omzetgroei is goed voor de 31e plek in de Deloitte Technology Fast 50 van 2015. 
 
Van affiliate marketing tot zoekmachineoptimalisatie, en van Facebook-adverteren tot retargeting: de in 2005 door Bart Eichhorn (26) opgerichte start-up is gek van onlineeffect. 'Op het gebied van internetmarketing hebben we een zekere voortrekkersrol  kunnen creëren. Om ons heen in Eindhoven vestigen zich steeds meer bedrijven in onze sector, en er is ruimte voor ontwikkeling. We laten steeds meer nationaal en internationaal opererende bedrijven en MKB’ers in de regio kennismaken met de potentie van onlinemarketing. Ze zien dan dat elke euro die ze online via ons besteden, een positief effect heeft op hun omzet', zegt Eichhorn.  

Media

Marketing

Economisch