Heineken en W+K beëindigen samenwerking

16-06-2015 (11:26) - Bureaus

Heineken en Wieden+Kennedy (W+K) zijn gisteren tot overeenstemming gekomen de wereldwijde contracten voor de Heineken- en Desperados-merken na goed overleg op te zeggen.
 
In een persbericht bedankt de brouwer het bureau voor de samenwerking sinds 2010, vooral voor de award-winnende Legends-campagne uit de W+K-koker.
 
Het moment van de bekendmaking is saillant: komende week krijgt Heineken tijdens de Cannes Lions de Marketer of the Year-titel uitgereikt. 

Dave Luhr, President van Wieden+Kennedy: ‘We are very proud of the creative body of work we developed for the Heineken, Heineken Light and Desperados-brands. But in this business change is more of the norm than the exception and it is time that we each go our own directions.  We leave with great respect and admiration for Heineken and wish them the best of luck in their future endeavours.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch