Hotel L'Amour start voor branded entertainment samenwerking met Bombilate
Hotel L’Amour, het reclamebureau van onder meer HEMA, RIEDEL & JUMBO, gaat samenwerken met Bombilate, specialist op het gebied van branded entertainment: Bombilate Media.
“Wij hebben een geweldig eerste jaar achter de rug, maar we zijn natuurlijk nog een beginnend bureau, we kunnen niet alles"
toegang tot de televisiewereld
Peter van Rij, CD & oprichter van Hotel L’Amour: “Wij hebben een geweldig eerste jaar achter de rug, maar we zijn natuurlijk nog een beginnend bureau, we kunnen niet alles. Daarom is het voor ons belangrijk dat we ons palet verbreden met specialisten uit andere disciplines. Met deze samenwerking krijgen we toegang tot de televisiewereld en ontstaan er eindeloos veel nieuwe mogelijkheden. Dat vinden we interessant”.
Stacey Rookhuizen: “Bij toeval (bestaat niet) ontmoette ik Aad Kuijper. Onze overeenkomst? We houden allebei van goede en mooie verhalen vertellen. Hotel L’Amour op een scripted manier. Bombilate immer unscripted - zonder acteurs, met échte mensen. Dat deze combinatie nu onder één Amsterdams dak te vinden is, vind ik prachtig. Ik kijk uit naar onze samenwerking en ben er nu al trots op!”
Stacey Rookhuizen startte Bombilate Media in 2016 met als doel een brug te slaan tussen de reclame,- en de tv-wereld. Tot dusver creëerde het branded entertainment voor merken als Greetz, Danerolles, Bouwmaat, ANWB en Sportlife. Zowel ATL merkcampagnes als full-length tv-formats, uitgezonden bij o.a. RTL / Videoland en Talpa Network.