Hyundai Nederland kiest na pitch voor Altavia Unite & Mayster.
Hyundai Nederland heeft voor al haar marketingactiviteiten in Nederland na een pitch-traject besloten om samen te werken met de automotive specialistische bureaus Altavia Unite & Mayster. Deze samenwerking markeert een nieuwe fase, waarbij beide bureaus gezamenlijk als een virtueel agency zullen opereren onder de naam URI Collective
De naam 'URI' is van Koreaanse oorsprong en staat voor 'wij', wat perfect de gedeelde missie van het team weerspiegelt: samen de ambitieuze doelen van Hyundai bereiken.
Leon van Schie, Marketing Directeur bij Hyundai Nederland, benadrukt het belang van deze samenwerking: “We zijn met Hyundai een nieuwe fase van het merk ingegaan. Hyundai is nu sinds 45 jaar actief op de Nederlandse markt en is met een compleet vernieuwd modellengamma in alle segmenten en aandrijflijnen gevestigd in de sweet spot voor de Nederlandse consument.
De gecombineerde ervaring en passie van het URI Collective – een mix tussen Digital, Social, Performance en Automotive – was voor ons de keuze om voor hen te kiezen. Met een serie spannende launches – de IONIQ 5 N, de snelste EV van het moment - is net gelanceerd, en een kleine, betaalbare elektrische EV in het verschiet willen we andere doelgroepen aanspreken.
URI Collective zal ons verder helpen ons merk in Nederland te verstevigen en onze ‘Progress for Humanity’ brand strategy verder in te vullen”.
Ferry Bol, Creative Director van Altavia Unite, voegt hieraan toe: “In de digitale arena van vandaag zijn creativiteit en performance de sleutels tot succes. We kijken ernaar uit om samen met het team van Hyundai het merk de komende jaren naar een volgend level te brengen”.
Marcel Buining, Managing Director van Mayster, deelt zijn enthousiasme: "De kans om samen te werken met Hyundai Nederland is een fantastische uitdaging voor Mayster. We zijn vastbesloten om onze automotive expertise in te zetten om de doelstellingen van Hyundai te verwezenlijken."