IAA begint Benelux hoofdstuk met Amsterdamse kantoor
De International Advertising Association (IAA) kondigt aan dat ze een nieuwe kantoor hebben geopend in Amsterdam. De opening, die op 22 maart plaatsvond, markeert het begin van het Benelux hoofdstuk voor de organisatie. Hiermee hopen ze de internationale samenwerking te bevorderen en het vergroten van de invloed van Benelux op het mondiale reclamelandschap.
Het IAA Benelux Chapter wil voortbouwen op de eerdere aanwezigheid van de vereniging in Nederland en nieuw leven inblazen met een focus op innovatie en openbaar beleid voor internationaal georiënteerde individuen en organisaties. Door gebruik te maken van de collectieve expertise van haar leden wil de IAA de sector bevorderen op het gebied van innovatie, beleid en AI, leiderschap en ethische praktijken in de marketing sector.
“Onze missie is om internationaal georiënteerde mensen en bedrijven in België, Nederland en Luxemburg te verenigen, om de creativiteit, innovatie en belangenbehartiging die deze regio te bieden heeft onder de aandacht te brengen.", aldus Alessandra Rossi, voorzitter van IAA Benelux.
Voor meer informatie over de organisatie en hoe je kunt meedoen, bezoek de website van IAA Benelux.