iBOOD kiest voor Fightclub
iBOOD, een van Europa’s leidende dagdealwebsites, slaat de handen ineen met brand & performance agency Fightclub.
Sinds de lancering in 2005 heeft iBOOD miljoenen klanten aangetrokken die profiteren van de scherpe prijzen en uitstekende service. Het bedrijf heeft zich snel uitgebreid en opereert nu in meerdere landen, waaronder Nederland, België, Duitsland en Polen. De laatste jaren heeft iBOOD een enorme groei doorgemaakt; het is inmiddels één van de grote spelers in Europa op het gebied van online dagdeals. Om deze uitbreiding voort te zetten – met het uiteindelijke doel Europees marktleider te worden - nodigde iBOOD verschillende bureaus uit voor het pitchen van een merkcampagne. Na een intensief traject, viel de keuze van iBOOD op het brand & performance plan van Fightclub.
Campagnes en acties
Sander van der Hagen, Strategy Lead Fightclub: ‘iBOOD heeft een enorme drive naar (internationale) groei, ik denk dat we daarom zo goed bij elkaar passen. Naast een klik wat betreft ons DNA, is de inhoudelijke uitdaging een mooie combinatie van zowel het merk- als performance-domein. En dat sluit perfect aan op onze geïntegreerde aanpak.’
Lukas Jorissen, CMO iBOOD: ‘Voor onze Europese groeiambities hebben wij voornamelijk gezocht naar een bureau dat goed aansluit op onze cultuur. Bij iBOOD zijn we goal-getters: we doen er werkelijk alles aan om onze fans de beste deals te geven. Fightclub is in dat opzicht niet anders: gedreven, recht door zee en meteen van start!’
De samenwerking van iBOOD en Fightclub mag dan net van start zijn gegaan, er staan al meerdere campagnes en acties op de planning. De team-up zal in de eerste plaats zichtbaar zijn op digitale kanalen, maar op den duur ook in lineaire media en de openbare ruimte.